I've got an iiiitch

Har svårt att sitta still. En ständig väntan att få lämna ön. Jag kanske behöver landa innan jag kan lämna. Jag tror no doubt på att det är dags att lämna ön. Men inte såhär. Jag vill lämna ön när jag kan känna ro här. Kunna sitta ett möte eller en lektion ut utan att tänka på klockan. Utan att vilja krypa ur skinnet. Ja, jag har fett svårt att sitta still. Skulle ta tjuren i hornen om jag visste vilken tjurjävel det var. Det vet jag säkert innerst inne. Det har med största sannolikhet med Tove och Adam att göra. Vilka andra bre? Vad annars? Jag kan skjuta upp det genom att göra färdigt mitt skolarbete först. Lär jag ju få lite mer lugn och ro. Hatar att skriva ju. Ju ju ju ju ju ska sluta nu nu nu!

Tills nästa gång!

Agge Aggelito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0