Sunday turn

Trött, trött, trött. Sjuk, ont i halsen. Tar det aldrig slut. Bitter, ledsen och svartsjuk. Tar det aldrig slut. Finklädd för en fotografering som aldrig blir av. Tar det aldrig slut?

Nej, det tar aldrig slut. Men det kan vända och jag vill inte påstå att det har gjort det. Jag skulle nog mer påstå att jag är i vändningen. Vilket på sitt sätt är ännu mer charmigt. Jag ser inte slutet på kurvan, så det kan sluta hur som helst. Men jag gillar förändringen och jag gillar det kreativa i det destruktiva.

[14:09] Agge - Pain Again.: Nu kommer solen!
[14:09] Klara: killing in the name of... lång, men ganska trevlig
[14:09] Klara: ooo
[14:09] Klara: hälsa!
[14:10] Agge - Sane Again.: Det var en kort en. Men det blev ljusare både i rum och sinne!

Folk som har sämre förutsättningar gör mer av livet än mig. Det är ingen anledning att tappa taget. Det är en anledning att greppa det!
RJD2 - Work it out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0