10 Inch Hero

Oj oj oj! Har precis kollat färdigt, jag skriver till musiken från eftertexterna, på en riktigt good feeling film. Den passar i denna blogg som hand i handske. Filmen heter 10 inch hero och även om jag inte tycker att namnet gör den justice så skulle jag inte vilja döpa den till något annat. Underbar film rakt igenom. Så ta och se den nu med en gång. Mycket glädje, känsla och kärlek. Inte hollywood romantik utan riktig kärlek =D Och det är med det som jag ger er detta film tips! Så än en gång...

10 Inch Hero
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bra var den inte men ok för kärlekslalalat var trevligt. Tjejerna var billiga och den ena ful. Den delade upp världen i sann realistisk anda. Jaja uppdatera oftare and never forget what the fuck chaste you into this rooms at the first place

2008-12-07 @ 21:38:37
Postat av: Skribenten

Trevligt att se att det finns folk som läser min blogg. Tråkigt att man inte får reda på vem.

2008-12-11 @ 02:28:17
URL: http://urbanchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0