Ett nytt kapitel

Jag plockar ibland fram och dammar av mina skivor för att sedan rocka loss lite på mina cdj. Denna syssla har jag roat mig med till och från i snart ett år. Det nya spännande är att jag från skolan fått låna en macbook. Så nu kan jag spela in dessa små sessioner och ladda upp dem och skryta med dem här. Jag skulle inte vilja påstå att mina mixar är så tighta. Dem duger. Vad jag har att erbjuda är en underbar musiksmak. Så har jag två små mixar som ett litet provsmak så ni överlever julen.

LateNightDubstepMix
Är en blanding av lite hiphop och lite mer dubstep. Untz untz untz

SaturdayDubMix
Är lite softare med temat dub, även en lätt smak av dubstep


God jul motherfuckers! Love xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0