Re:write

Re:write

Jag gör likadant. Jag fiskar upp små söta lappar ur mina fickor och jag flyttar dem till den understa lådan i mitt nattduksbord. Jag tar bort bilderna på henne från min mobiltelefon. Det känns som rätt triviala ämnen för min djupa fina blogg men jag vidrör något av de viktigaste ämnerna, kärlek. I detta kapitlet, bakfyllan av gårdagens rus. Jag antar att jag älskade rätt bra igår med tanke på hur ont det gör idag. Every action has a re:action! Re:re:re:re:re:re sen har vi gått vidare. Jag ser mer fram emot den dagen då hon kan titta på mig än den dagen då jag kan se på henne. Hur kommer det sig?

Kommentarer
Postat av: Gud

you make it good. and deep. and deep, is extremely good =)

2008-02-17 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0