YES SIR, THANK YOU SIR

Japp, nu kom den äntligen. Det har varit många personer som har frågat mig när jag ska dra igång min alldeles egen blogg. Så till er alla som har väntat och längtat, nu är den här!
-Das ego

Klockan är halv två och dessa sena eskapader(läs skapa blogg) tar på min kropp så jag ska inleda denna bloggen kort och ahh bara kort.

Jag vet inte riktigt vad ni kommer få ta del av här, det blir lika spännande för er som för mig. Men en sak kan jag avslöja i alla fall. Det kommer inte bli någonting sammanhängande. Lösrykta ytligheter och surrealistiska djupdykningar. Vi får se fall ni hänger med. Det vore kul om nån läste i alla fall. Jag kan för att försöka locka läsare avsluta med en cliffhanger. Om ni kommer tillbaka så kommer jag dra en rolig historia, jag kommer nog tipsa om diverse bra grejjer jag snubblar över också. Sen kommer det säkert bli ett och annat avslöjande också.

Men tills dess! Hang loose

Motvind i Medvind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0