I need som food, it can't go on like this..

Jag har inte haft några problem med hur jag äter innan, det har fungerat fint. Jag äter fortfarande, men jag äter inte mycket. Det tar stopp. Efter att jag petat lite i maten så blir jag "mätt". Jag går omkring tills jag är vrålhungrig och då slänger jag i mig maten för fort och går från att vara illamående för att jag är hungrig till att gå till att jag är illamående för att jag är "mätt". Jag äter knappt barnportioner. Det var redan såhär innan uppbrottet med Tove, men det har helt klart blivit värre sedan dess. Jag har gått ner i vikt och är alldeles tanig. Jag vet inte riktigt hur man tar tag i problem som detta. Har aldrig haft något förut. Är det fysiskt eller psykiskt? Jag var inne i Visby med Josef för en och en halv vecka sedan och vi satte oss på restaurang och beställde varsin pizza. När Josef hade tryckt i sig sin så hade jag ätit typ två slice'ar. Det tar stopp och jag blir illamående. Vad gör man åt sånnt här. Jag tror jag känner igen detta från en annan blogg föresten. Jag har aldrig ätit riktigt bra när jag har bott på gotland. Sen jag blev nykter. Ta det lugnt. Det ordnar sig, men jag kanske borde tala med någon om det. Tror jag ska nämna det för min psykoterapeft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0