Sluta röka.

Nu är det dags, jag vill inte dra något sträck i sanden och jag tror att det är det svåraste med att sluta röka. Noll tolerans. Ideen kom igår och ikväll ska jag röka min sista cigarett. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om det nu, det kändes som en jävligt stor grejj men nu så tror jag att det kommer gå rätt bra. Bara man tar en dag i taget. Hantera cigaretterna på samma sätt jag behandlat alkoholen och rökat. Ja hur jag har förhållt mig till det efter att jag slutade då haha. Nej men nu är det nog dags att gå ut och ta den där sista, tror ni det går? Det återstår att se. Jag tycker inte om att röka men att sluta känns stort, jag vill inte sluta asså hahah! Men jag vill inte fortsätta röka häller! Japp då är det dags. No more turning back.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you can do it.

2008-03-14 @ 21:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0