Februari, en favorit i repris.

Så jag började må bra igen. Var ute och dansade. Tog mig ut till värnhem och hängde med Sahand. Saker och ting börjar bli bra. Men åhh nej det är inte bra nog för en viss danska. Då ska man skapa en massa nya konflikter så vi behåller det bekväma läget av att jag är miserabel och hon pysslar om mig. Men jag pallar det fan inte längre. Hon är så jävla ofelbar medans jag är en vandrande fail. Det funkar inte längre. Fuck henne. Det var iaf inte jag som gjorde slut på det. Det var iofs coolt. Jag har alltid gjort slut med mina tjejer i februari min oändliga headfuck och fucked up cirkel. Nu slöt hon den genom att det var hon som sa att hon inte ville ha någonting med mig att göra. Haha bara för att hon är svartsjuk för att jag gör saker med andra personer än henne. Aja nog pratat om henne. Det får va som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0